شرکت کک طبس

مجتمع آموزشی فرزندان کارگران زغالسنگ احداث شود

🔹به گزارش طبس نیوز، روز پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه شورای اداری شهرستان طبس که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن همایش‌های میقات الرضا(ع) برگزار شد، گفت: حدود پنج سال پیش کلنگی برای ساخت مجتمع کامل آموزشی بر زمین زده شد که تاکنون احداث آن آغاز نشده است.
🔹 علی اکبر رحیمی افزود: درخواست داریم این مجتمع آموزشی که برای فرزندان کارگران زغالسنگ است ساخته شود یا اینکه مجتمع کامل ورزشی ایجاد شود چرا که کارگران و خانواده آنها به ویژه کسانی که در تونل کار می‌کنند نیاز به تفریح و تنوع دارند.
🔴 وی با قدردانی از مدیران شرکت کک گفت: این کارخانه با ظرفیت ۲۸۰ نفر اشتغال، فعالیت دارد که این میزان با تکمیل آن به ۴۰۰ نفر می‌رسد.
🔴معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ارزآوری شرکت کک برای کشور گفت: این شرکت نیاز به زغال دارد و خواهش ما این است که نیاز آن از طریق معادنی که در اختیار شماست و از منطقه زغالسنگ پروده تامین شود.
🔴فرماندار ویژه طبس با قدردانی از کمک شرکت زغالسنگ طبس برای توسعه بیمارستان طبس گفت: با وجود معادن، فرودگاه و راه آهن و راه های مواصلاتی شهرستان، هر لحظه امکان حادثه و نیاز به استفاده از تمام ظرفیت بیمارستان وجود دارد.
🔹وی سرعت رشد و توسعه بیمارستان را کند دانست و افزود: با توجه به اینکه اکثر حوادث جاده ای توسط مردم سایر استان ها رخ میدهد و در طبس به آنها خدمات دهی می شود‌، اگر از اعتبارات سایر استان های دیگر برای اینجا هزینه شود باز برای همان مردم خواهد بود.
خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *