شرکت کک طبس

افتخارات

در این فرآیند هوا با فشار منفی به کوره های کک سازی وارد می شود تا مواد زائد و فرار پس از سوختن کامل توسط لوله های جمع آوری گاز و پس از طی کردن سیکل سوخت کامل از کوره ها خارج شده و در تولید برق از آن استفاده می گردد. در این فرآیند قابلیت استفاده از زغال های کک شو، نیمه کک شو و غیر کک شونده بعنوان ماده اولیه وجود دارد که با هدف حفظ مشخصات کک تولیدی بر اساس نیاز بازار ترکیب آن تهیه و زغالها پس از ترکیب در قسمت آماده سازی زغال وارد کوره می گردد. محصولات فرآیند بازیافت حرارتی شامل کک و برق می باشد. بدلیل استفاده از ماشین شارژ زغال بصورت قالبی، مشخصات کک تولیدی دارای خواص مکانیکی و شیمیایی بهتری می باشد که در حال حاضر بعنوان بهترین آنالیز تولیدی کک متالورژی در کشور شناخته می شود

 

در جشنواره ملی انتخاب کارفرمایان برتر کشور در سال 1401  که با حضور دکتر صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، دکتر هاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و دیگر معاونان وزیر و جمعی از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در سالن سازمان تامین اجتماعی برگزارشد، شرکت کک طبس به عنوان کارفرمای برتر کشوری معرفی و از جناب آقای دکتر نصیری، مدیرعامل و عضو محترم هیت مدیره شرکت کک طبس تقدیر و با اهدای لوح سپاس از وی به نمایندگی از مجموعه کارکنان شرکت تجلیل شد.

این انتخاب به دنبال ارزیابی ها و ممیزی های دقیق اداره کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون شاخص های توجه به ارسال به‌موقع لیست و پرداخت حق بیمه و اعلام دستمزد واقعی، افزایش تعداد نیروی کار، استفاده بهینه از خدمات و سامانه‌های غیرحضوری تأمین‌اجتماعی، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار،خوش‌حسابی و پرداخت به‌موقع اقساط، توجه به شاخص‌های فرهنگی محیط کار مانند برگزاری نماز جماعت، ارتقای سطح دانش و بینش کارگران و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی انجام گرفته توسط شرکت کک طبس در این حوزه، صورت گرفت.

تیم فوتسال کک طبس با حمایت های بی دریغ و مستمر ش شرکت کک طبس در مسابقات فوتسال لیگ دسته اول استان خراسان جنوبی در سال 1401 شرکت  و توانست مقتدرانه مقام اول را کسب و به لیگ دسته سه کشور راه یابد.