شرکت کک طبس

حقوق دولتی معادن به شهرستان های دارای معدن پرداخت شود

به گزارش طبس نیوز، روز پنجشنبه وزیر کار و تعاون و رفاه اجتماعی در جلسه شورای اداری شهرستان طبس گفت: موضوع عوارض معادن دیروز در جلسه ای با حضور رییس جمهور مطرح شد.
وی افزود: در صندوقی با عنوان «پیشرفت و عدالت» که بناست ایجاد شود بخشی از این منابع در این صندوق خواهد بود و تاکید شده حقوق دولتی از معادن باید در محل همان شهرستان هایی که معدن واقع است هزینه شود.
وی با تاکید به انجام مسولیت های اجتماعی معادن گفت: با انجام این رسالت در حوزه آموزش و پرورش، توسعه فضای سبز، بهداشت و درمان، توسعه راه ها و غیره تحول بزرگی در منطقه ایجاد می‌شود.
او با «مردم محور» دانستن امنیت منطقه گفت: ما قائل به مدیریت دینی و موظف به تامین عدالت هستیم که بخشی از آن به همت دولت و بخش اعظم آن به همت مردم پاک این منطقه است که به اقتصاد کشور کمک می‌کنند.
وزیر کار سلام رییس جمهور را به مردم و مسئولان و به ویژه کارگران شهرستان طبس ابلاغ و بابت خدمات آنها قدردانی کرد.
او به فرمایش و تأکید رهبری بر فعال شدن تمام معادن اشاره کرد و افزود: بخش عظیمی از معادن فعال نیستند که باید گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود.
مرتضوی در مورد مشکلات کمبود زغال در یک شرکت معدنی طبس، بیان کرد: در بخش معدن زغال سنگ و کک زنجیره ارزش ایجاد شود که نیاز واردات از کشور‌های خارجی نداشته باشیم و شهرستان توسعه یافته‌تر شود.
خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *